fredag, juni 12, 2009

Jag lever

Fredag 12 juni

Jag vill bara meddela att jag lever. Är så trött hela tiden, har ingen ork att lägga barn, städa, diska och tvätta men jag lever. Har varit hemma tisdag och onsdag med Alexander som hade feber. I tisdags sov han och jag 4 timmar på dagen, så skönt! Både han och jag behövde nog det.

På söndag åker jag på minisemester med mina föräldrar. Vi ska åkta till Varberg och bo här i två nätter. Två hotellfrukostar, shopping på Ullared och mys. Ska bli så skönt att vara ledig måndag och tisdag nästa vecka. Sedan är det bara två dagars jobb och sedan midsommar.

3 Comments:

At 12 juni 2009 kl. 10:26, Anonymous Anonym said...

Vila du. Vila är bra. Och skönt att höra att du lever! Kram Annica

 
At 12 juni 2009 kl. 13:24, Anonymous Maja said...

Jag undrade just vart du tagit vägen : ) Jag vill också till Varberg! Vi skulle åkt dit på miljökonferens i höst, men jag missar det. Trist! Kram till dig!

 
At 13 juni 2009 kl. 18:49, Blogger Un Vagabundo Por El Mundo said...

Åhhh vad skönt att komma iväg lite det behöver du!!!
Vila och ta hand om dig saknar dig massor och vi får ta och åka dit när jag kommer till Sverige igen =) puss

 

Skicka en kommentar

<< Home