fredag, maj 15, 2009

Fredagsmys

Fredag 15 maj

Jag hade tänkt att jag skulle äta middag hos mamma och pappa ikväll, själv utan barn och utan syskon. När jag får tag i mamma visar det sig att även Micke kommer från Västerås och syster från Uppsala, så någon middag själv blir det inte. Klart att det är mysigt att träffa mina småsyskon men någon gång kan det vara skönt att få vara ensam där med mamma och pappa. Vi ska grilla och det är ju så gott.

Senare på kvällen ska jag till Sandra, hon åker ju snart så vi passar på att träffas så mycket som möjligt. Ikväll blir det mysig tjejkväll med skvaller och film.

2 Comments:

At 15 maj 2009 kl. 18:54, Anonymous Maja said...

Vilken härlig fredag!

 
At 18 maj 2009 kl. 17:07, Anonymous Anonym said...

Sluta klaga nu=) Du har ju 10 min från mamma och pappa så du kan ju vilken dag du vill hälsa på dem ensamma ju! :)

// Micke

 

Skicka en kommentar

<< Home