fredag, maj 08, 2009

Radio

Fredag 8 maj

Idag var jag med i radio, det var bara en tävling men ändå. Jag ringde in på en gåta, vad är det som alltid är inne fast den är ute? Strax efter jag hade ringt och pratat in så blev jag uppringd av en trevlig kille. Han undrade om jag ville vara med och tävla tillsammans med en annan kille. Kl 11.35 ringde de upp mig och jag fick vara med och tävla. Wee! Vi var inte så duktiga men vi vann i alla fall två biobiljetter var. Jag tror man kan lyssna igen om man vill. Radio Uppland är den enda radiokanal jag får in här på jobbet.

6 Comments:

At 8 maj 2009 kl. 13:20, Anonymous Anonym said...

Vad roligt! Då måste jag lyssna. Kul att höra din röst. Och modigt av dig!

 
At 8 maj 2009 kl. 17:23, Blogger Veronica said...

*skratt*
Men GUD så roligt!!

Jag gick in och lyssnade direkt och det var ju hur bra som helst!
Har aldrig hört någon jag känner förut som har pratat i radion!

Modigt var det också tycker jag.
kram kram och trevlig helg

 
At 8 maj 2009 kl. 20:33, Anonymous Anonym said...

Vilken av tiderna var du med? Jag hittar det inte.

 
At 9 maj 2009 kl. 08:49, Blogger Jenny said...

Annica - jag var med vid 11.35-11.45? någon gång efter halv tolv. Efter nyheterna som är vid halv tolv. Hoppas du hittar, du måste ju höra.

Veronica - ja visst var jag modig! Jag var så närvös! Tur att vi vann :)Både mamma och pappa lyssnade och tyckte det var såå kul. Jag mailar dig under dagen om korten. Kram och trevlig helg!

 
At 9 maj 2009 kl. 20:42, Anonymous Caroline said...

Hehe, kul att ni vann! =)

 
At 11 maj 2009 kl. 15:19, Anonymous Maja said...

Grattis att du vann, kul!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home