tisdag, september 02, 2008

Olivia och busunge

Tisdag 2 september

Idag var jag hos Maja, Fredrik och Olivia. Hade med mig kameran så jag tog lite bilder. Jag och Maja åkte en sväng till Stinsen, Maja köpte ytterkläder till Olivia och jag fick tag i en födelsedagspresent till Alexander som snart blir 3 år. Nu har jag handlat klart åt honom. Ska planera vilka datum vi ska ha hans kalas. Blir ett för kompisar, ett för Jantes släkt och ett för min släkt. Känns lite jobbigt att dela upp på 3 kalas men jag orkar inte med ett jättekalas. Förra året hann jag inte prata med hälften av dom som kom. Nu kommer vi inte vara så många, nu får alla en sittplats och man hinner prata med dom som kommer.

Jag hämtade killarna på dagis kl 14, Sebastian åt mellis där för första gången och idag hade han sovit 1 1/2 timme, jättebra! Imorgon ska han få äta frukost där för första gången. Sedan är han helt inskolad och klar. Jag kommer hämta dom kl två nu när jag inte jobbar, jag kommer ju jobba 100% så det känns bra att få hem dom tidigt nu när jag har möjlighet till det.

Vill såklart ge den fina burken till mig. Olivia är inte alls blyg inför mig längre...

...utan ler glatt när jag fotar.



Fina ögon!



Rolig min :)

Busungen klättrar upp på skrivaren för att nå
telefonen......

...och sedan upp på datorn för att nå musen och högtalarna

ajaj!

2 Comments:

At 2 september 2008 kl. 19:12, Anonymous Anonym said...

Sebastian är en riiiiktig liten busunge!!! Ska bli kul att se hur han blir i 3-4 års åldern, om han kommer att vara lika busig då...

 
At 2 september 2008 kl. 19:25, Anonymous Anonym said...

Haha, vad rolig han är Sebastian! Fina bilder : )

 

Skicka en kommentar

<< Home