tisdag, augusti 26, 2008

Bilder

Tisdag 26 augusti
Idag har vi fått vår nya bil, en Saab 9-5. Vi ska försöka sälja vår Suzuki så fort som möjligt. Jag var iväg med pappsen till hans båt på förmiddagen, fick ju lämna Sebastian på dagis i 3 timmar idag. Båten var kanonfin, ska försöka ta en tur med Alexander innan den ska upp på land. Fick köra pappas nya bil dit, en Toyota Prius (den går på el i låga hastigheter). Det var en skön bil, hade jag inte haft barn och var rik hade jag köpt en sådan till mig själv. På eftermiddagen åkte jag och Jessica med våra killar till Kista, vi fikade och shoppade. Jag hittade en fin tröja på Esprit. Jag var även hos skräddaren för att lägga upp två byxor jag köpt tidigare. Vid 3 tiden hämtade jag Alexander på dagis, vi gick hem till Jessica för att leka en stund innan vi gick hem för att laga middag. Direkt när jag kom hem så ringde min mormor, hon har hört att jag ville ha en servis, så hon kom över med en till mig. Den heter Murgröna och är från Hackefors porslin. Se bild nedan.

Jag har ju lovat att lägga upp bilder, har slarvat som vanligt men här kommer en hel hög med foton. Har träffat många vänner och deras barn, så det är nästan bara barnbilder.

Min guddotter Esmeralda.
Matkladd!
Alexander vill ge mig mat.
Vardag hos oss.
Sebastian kör sin bil i sitt rum.
Alexander börjar gilla att bli fotad.
På den här bilden kan man se två tänder som är på väg upp. Svårt att se när bilden
är förminskad.
Kati och Dennis son, Aron. Vi var på kräftskiva hos Maja och Fredrik.
Rolig bild med massa sand.
En kväll hade vi besök av Tatti och hennes dotter Jessica.
Jag slutar på Dell, avdelningen var hos mig på middag och hade med sig en tårta.
Jag fick ett fint "Steninge Slott" fat av Dell och en fin blomma.
Alexanders dagiskompis Matilda var hos oss och lekte.
Karins söta dotter Ella. Vilka blå ögon :) Karin har ju bruna ögon....
Alexanders kompis Vanja, från mammagruppen var hos oss med sin mamma och
lillasyster.
Underbar bild.
Lillasyster Tuva.
Anna och Tuva.
Så himla glad :)
Ännu gladare?
Sebastians kompis Viktor, född en vecka innan Sebastian.
Avslutar med en trött kille.

1 Comments:

At 27 augusti 2008 kl. 13:39, Anonymous Anonym said...

jättefina bilder! men det som vi alla undrar är hur snygga killarna på polisskolan var :P

 

Skicka en kommentar

<< Home