onsdag, maj 14, 2008

Meandi

Onsdag 14 maj
Idag kunde äntligen Alexander gå till dagis, han pratar om sina kompisar när han är hemma så man märker att han saknar sitt andra hem. Han har inte spytt på 3 dagar och han hade inte halsfluss. Jag var iväg till Väsbyläkargrupp för att få pollenspruta men måste först hämta ut den (sprutan) på Apoteket för att sedan åka tillbaka dit med sprutan. Ska försöka få det gjort någon dag nästa vecka. Läkaren skrev även ut 100 pollentabletter till mig, det räcker alltså inte med bara sprutan.

Just det, nästa torsdag ska jag ha meandi party här hemma hos mig. Förra gången hade jag det hemma hos mina föräldrar för renoveringens skull. Vore kul om så många som möjligt ville komma. Jag bjuder på fika. Man behöver inte köpa något om man inte vill. Det är tag 3 betala för 2 på alla kläder. Meddela mig om du vill komma så jag vet hur mycket jag ska baka ;) Det kommer vara kl 19.00 och brukar hålla på ca 1 1/2 timme.
Här har Alexander en fin t-shirt från meandi.
Juni-07.

1 Comments:

At 15 maj 2008 kl. 11:31, Anonymous Anonym said...

Jag hade kommit om jag bodde närmare! Jag är ingen bra kund då jag inte är så där jätterik men jag gillar homepartys. Surra, fika och handla. Kan det bli bättre;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home