onsdag, maj 07, 2008

Mitt liv

Mitt liv

15 år sedan (1993) Jag gick i årskurs 6 och var alltså 12 år. Jag var kär i många killar och hade alltid en pojkvän. Var bästis med en tjej som heter Eleonor som jag inte umgåtts med på flera år. Vi gjorde allt ihop från årskurs 4 till 7. Trist att inte känna henne idag.

10 år sedan (1998) Gick Handels och administrations programmet på gymnasiet. Jag var singel och mådde okej. Jag och Maja gick i samma klass och var bästa kompisar precis som nu.

5 år sedan (2003) Min kusin Emelie föddes i februari . Jag och Jante flyttar från Malmvägen till den bostad vi bor i idag. Jag jobbar på Dell och längtar efter barn.

3 år sedan (2005) Ett speciellt år när mycket händer. Jag och Jante gifter oss i juni. I oktober födds vår första son, Alexander.

1 år sedan (2007) Ett till speciellt år, vår andra son födds i januari. Mina två bästa kompisar får också barn. Malin får en dotter, Esmeralda och Maja får även hon en dotter, Olivia.

3 månader sedan ( februari 2008) Jag är mammaledig och går i pluggtankar. Jag träffar andra mammor på dagarna och umgås med mina barn. Jag är med i viktväktarna och har gått ner ca 10 kilo.

Igår ( 6/5 2008) Alexander spyr hur mycket som helst på kvällen. Han sitter vaken med Jante till kl 12 på natten. Min kompis Anette fyller 27 år. Sebastian fick vaccin.

Idag (7/5) Sebastian spyr efter morgonvällingen. Jante är hemma från jobbet, båda barnen är gnälliga och Sebastian kräks mer på dagen. Skulle ha träffat Malin men fick såklart sälla in.

Imorgon (8/5) Skulle träffat Maja men kommer vara hemma med båda barnen. Hoppas de är så pass friska så de kan få lite mat.

Om ett år ( maj 2009) Jag hoppas att jag studerar och mår bra. Barnen trivs på dagis och Jante jobbar och tjänar pengar till mig som är fattig studerande.

Vill du berätta lite? Skriv en kommentar så jag kan titta in till dig och läsa!

2 Comments:

At 7 maj 2008 kl. 19:53, Anonymous Anonym said...

Det har ju faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv som i ditt, så jag tror jag väntar några år innan jag skriver en sån där lista ;)

 
At 9 maj 2008 kl. 19:09, Anonymous Anonym said...

Jag har nyligen gjort en likande lista så jag hoppar också! Kul att läsa din. Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home