måndag, maj 05, 2008

Turkiet 2008

Måndag 5 maj

Har glömt att berätta att jag och Alexander åker till Turkiet om en månad. Vi kommer bo här. Min mamma, bror och syster kommer också följa med. Jag och Alexander kommer bo i en egen lägenhet med kyl och spis. Skönt att kunna laga välling åt honom på kvällarna. Ska bli så himla skönt! Jante kommer vara hemma med Sebastian vilket jag tycker är jättebra. De två har inte varit själva så mycket och Sebastian är mammig. Kanske blir det ändrig på det den veckan. Det jobbiga är att jag är så flygrädd, börjar redan nu tänka på hur det ska gå. Lägger upp lite härliga bilder från resan till Turkiet sommaren 2006.

Här var Alexander 7 månader och jag hade just fått reda på att jag var gravid igen!

Jättefina strandprommenader

Åhh vad jag längtar....

3 Comments:

At 6 maj 2008 kl. 10:57, Anonymous Anonym said...

Vilka härliga bilder! Låter underbart att få åka iväg sådär. Vi blir hemma i somamr. Pengarna räcker inte till allt man vill!

Hde ni plnaerat killarna så tätt eller blev det en överraskning? Vi ville ha tätt mellan Simon och Alice (17 månader). Dels med tanke på att vi båda var över 30 år och dels för att det är 6 år mellan Joakim och Simon. Kram Annica

 
At 6 maj 2008 kl. 12:14, Blogger Jenny said...

Annica - Nej det var inte planerat så tätt. Kom som en glad överraskning. Vi fick kämpa två år innan vi fick Alexander. Stod i kö för provrör men så plötsligt hände det. Sebastian kom verkligen oväntat. Vi kanske fick till det en gång den månaden han blev till ;) Jag har ju lite fel på mig, både endometrios och PCO.

 
At 6 maj 2008 kl. 15:12, Anonymous Anonym said...

Det var meningen helt enkelt att han skulle komma då!

Vem får till det ofta med småbarn;-) Finns lusten så finns inte tiden. Finns tiden så finns inte lusten utan man prioriterar hellre att sova.

En kompis till mig har också endometrios. Besvärligt.

 

Skicka en kommentar

<< Home