tisdag, april 01, 2008

Semester 2008

Tisdag 1 april

Igår kväll bokade jag en veckas semester på Öland. Nästan allt var fullbokat redan i februari. Ska man ha något bra måste man boka redan i december. Då vet man inte när man ska ha semester. Vi fick i alll fall en vecka i juli, inte den veckan vi hade tänkt men det kvittar. Vi kommer åka tillsammans med familjen Ericsson. Skoj för Alexander att ha Samuel att leka med hela dagarna. Kul för oss att ha andra vuxna att umgås med. Vi kommer vara en heldag här och även besöka lådbilslandet. Vi kommer bo nära havet med fin sandstand. Det blir nog inte så mycket mer semester för oss i år. Vi kommer såklart att besöka Skansen och Gröna Lund. Lite båtutflykter blir det nog också. Annars kommer vi vara på landet och få massa fästingar.

2 Comments:

At 1 april 2008 kl. 18:36, Blogger Anna/Kioskis said...

Där tog jag "körkort" när jag var liten! Superskojigt var det!

 
At 1 april 2008 kl. 20:16, Blogger Jenny said...

Anna- Jag var också där när jag var liten. Det var verkligen kul! Har på film när jag kör runt i en rosa liten bil. Hoppas Alexander är så stor att han klarar av att köra själv.

 

Skicka en kommentar

<< Home