tisdag, april 01, 2008

F-Kassan

Tisdag 1 april

Försöker ringa Försäkringskassan. "Kundtjänst har hög belastning just nu, var vänlig försök senare", får jag höra i luren. Glad man blir. Det är omöjligt att få tag i F-kassan, det här är inte första gången jag inte kommer fram. Suck! Anställ fler så man kan få bra service.

Nu kom jag fram, plats 112 i kön! Ojj vad många som behöver hjälp. Jag fixar allt på internet men nu behöver jag ta bort föräldrarpennings-dagar som jag redan har anmält. Ska också höra om jag kan ta vård av barn idag eftersom Alexander är sjuk.


3 Comments:

At 3 april 2008 kl. 21:11, Anonymous Anonym said...

Jag ringde FK ena dagen. Stod i kö jättelänge, kom fram och blev bortkopplad. Ringde igen och fick plats 136. Suck!

Min sambo jobbar på FK. Gissa om han vantrivs?!

 
At 4 april 2008 kl. 20:52, Blogger Jenny said...

Annica- Visst blir man glad? Jasså det var på FK han jobbade :) Skönt att han har ett jobb i alla fall...söker han nya?

 
At 5 april 2008 kl. 18:20, Anonymous Anonym said...

Hela tiden!

 

Skicka en kommentar

<< Home