fredag, oktober 05, 2007

Solig dag i stan

Tisdag 18 september
Jag åkte in till stan för att träffa Malin och Esmeralda. Alexander var på dagis så jag hade bara med med Sebastian. Skönt att slippa tvillingvagnen! Jag åkte tåg in, brukar ta bussen för det är gratis men tåget går så himla mycket fortare. Vi åt lunch i Kulturhuset, det finns gott om plats för barnvagnar där. Efter lunchen gick vi en stund på stan, jag ville gå in i Party Store och köpa lite roliga saker till Alexanders 2-års kalas. Hittade en del roliga saker. Vädret var jättebra så det var skönt att gå ute, fattar bara inte att det alltid ska vara så mycket folk i stan. Vardag och mitt på dagen, alla är väl ute och äter lunch förstås.
Esmeralda växer så det knakar, bara 1.5 kilo efter Sebastian.

Hämtar sonen på dagis, smyger på honom :) Det är kul att se hur han är när inte
jag är med. Han står vid huset i brun jacka. Efter ett tag såg han mig och
började gnälla.

2 Comments:

At 6 oktober 2007 kl. 12:51, Anonymous Anonym said...

Oj vad mycket Esmeralda har. Jättesöt! Min Alice har nästan ingenting:-( Hur gammal är hon?

Simon fyller också två år snart. Den 4:e november. Tiden går fort. Känns som vi hade 1-års kalas nyss!

 
At 9 oktober 2007 kl. 19:45, Blogger Jenny said...

Esmeralda är 5 1/2 månad gammal. Ja hon har verkligen mycket hår. Hon är så söt, med det är Alice också utan hår. //Jenny

 

Skicka en kommentar

<< Home