fredag, augusti 31, 2007

Utmanad

Fredag 31 aug

Jag är utmanad av Annica

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

1. När jag matar Sebasrtian gapar jag själv, ser jättefånigt ut.

2. Jag har slutat äta onyttigt och ska försöka gå ner i vikt :)

3. Jag vaknar alltid innan Jante när hans mobil-alarm sätter igång så jag bankar honom i ryggen varje morgon.

4. När jag duschar sätter jag mitt hår på väggen (det faller av som barr från en gran sedan jag fick barn.) Försöker komma ihåg att ta bort det varje gång....

5. Jag älskar teve-serier. Missar inte Greys, Falcon Beach, Desperate Housewives och Lost.

6. Jag kan nästan alla reg nummer på bussarna i Väsby. Hade inget annat för mig när jag åkte buss fram och tillbaka till plugget varje dag i 3 års tid.

7. Jag har ett shopping beroende :) Älskar att köpa fina saker och kläder till barnen.

8. Jag äter inte ost, avokado, senap och ruccola.

Jag utmanar inte 8 st utan bara 6 st: Maja, Anna, Annica, Linda, Hanna, Jante

3 Comments:

At 6 september 2007 kl. 00:24, Anonymous Anonym said...

Ost äter du ju visst kära syster :)

 
At 6 september 2007 kl. 15:56, Anonymous Anonym said...

Punkt 7.

Det har vi nog märkt....

Far

PS
kolla om det finns en backspegel på skroten innan besiktningen. Borde nog inte kosta mer än ca 500:- - 1000:-....
DS

 
At 6 september 2007 kl. 16:11, Anonymous Anonym said...

Sorry men jag orkar inte anta utmaningen. Har inte så många att själv utmana sen : ) Plus att jag inte vet vad jag ska skriva : ) Tråkiga jag, jag vet ; )

Jag har lagt upp ny magbild på familjeliv.

Tack för middagen i onsdags! Kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home