lördag, augusti 25, 2007

Bobux till Alexander

Lördag 25 aug
Alexander har varit första veckan på nya förskolan. Jag skolar in honom för Jante har börjat jobba. Maja har varit snäll och passat Sebastian två gånger så jag har varit där ensam med Alexander. Han trivs jättebra och har inte varit ledsen en enda gång. Det som är lite jobbigt är att han bara får vara där 1-1 1/2 timme om dagen, så han gråter och bråkar med mig varje gång vi ska hem. Hoppas det blir lite längre dagar nästa vecka. Eftersom han redan har gått på dagis tycker jag de kan ha honom lite längre tid men personalen håller stenhårt på tiderna.

I alla fall så ska barnen helst ha inneskor nu i början. De håller på bygga om hela huset så det är mycket damm och smuts på golven. Fröknarna tyckte att inneskor är bra på vintern också när det är kallare ute. Alexander önskar sig de här skorna från Bobux. Han skulle vilja ha de i födelsedagspresent men kanske i förskott eftersom han behöver skorna så fort som möjligt till dagis. Stl 2XL/24.


3 Comments:

At 26 augusti 2007 kl. 18:54, Anonymous Anonym said...

Hej! Oj, vad mycket du har bloggat! Kul! Hoppas helgen varit bra för er. Jag ser fram emot kräftätandet i morgon : )
Kram!

 
At 4 september 2007 kl. 11:55, Anonymous Anonym said...

Men, tofflor för 269:- + porto....låter lite mkt i min värld.

Finns för 39:- på coop.

 
At 6 september 2007 kl. 00:25, Anonymous Anonym said...

Håller med pappa om att dom är lite dyra, men GUD så fina :)
Det finaste till den finaste säg!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home