tisdag, januari 26, 2010

Vecka 18

Tisdag 26 januari

Igår kväll fick jag träffa en läkare, har ju så otroligt ont i ligamenten. Det trycker även ner och känns lite som träningsvärk. Jag har fått foglossning. Jag tycker ligamenten är värst. Jag ska ta det lugnt och ta en vecka i taget. Jag kommer bli sjukskriven frågan är bara när. Båda killarna är födda för tidigt och jag känner på mig att denna kommer ännu tidigare. Från och med maj tänker jag inte jobba alls. Bebisen rör på sig väldigt mycket nu, jag känner den flera gånger per dag, så himla mysigt! På måndag ska vi på det stora ultraljudet. Tyvärr måste vi in till Odenplan. Suck!

Mina Tradera auktioner gick bra, fick ihop över 700 kronor. Jag har satt in allt på barnens konton. Det fick jag lova när Alexander såg att alla hans Byggare Bob figurer skulle säljas. Även fast han inte leker med dom alls.

4 Comments:

At 27 januari 2010 kl. 08:36, Anonymous malin said...

Kämpa på vännen! Kram

 
At 27 januari 2010 kl. 09:45, Anonymous Maja said...

Härligt att få känna det lilla livet : )

Bra att Alexander är så bra förhandlare : )

Kram!

 
At 27 januari 2010 kl. 10:16, Blogger Jenny said...

Tack tjejer!

 
At 28 januari 2010 kl. 16:15, Anonymous S@ra said...

Grattis till braiga försäljningen. Skönt. Och kul att kunna förnya leksaksarsenalen.

 

Skicka en kommentar

<< Home