torsdag, december 31, 2009

Året 2009 i bilder

Torsdag 31 december


Januari: Lillbus fyller 2 år. Han har en stor vagel på ögat
som satt där i två månader.

Februari: Vi firar mamma som fyllde 50 år i januari.

Mars: Alexander får vattkoppor

April: Såklart får Sebastian också vattkoppor,
mycker mer!

Maj: Jag och Alexander åker ut med pappas segelbåt

Juni: Vi går på bröllop, Dennis och Kati gifter sig.

Juli: Vi har hyrt en stuga på Ölandsdjurpark, bor granne
med zebror, strutsar och andra djur. Jag får missfall, en
jobbig upplevelse. Hade gått in i vecka 14.

Augusti: Jag och Alexander har en mysig dag själva i stan.
Vi började med Kaknästornet och sedan polismuseet.

September: Vi flyttar hem efter 3 veckor hos mina föräldrar.
Vårt badrum är klart!

Oktober: Alexander fyller 4 år! Han bakar en egen tårta.

November: I slutet av okt misstänker jag att jag är gravid
igen. Jag gör ett digitalt gravtest och visst är jag gravid.

December: Lucia på dagis, ser ni min tomte?

7 Comments:

At 1 januari 2010 kl. 16:46, Anonymous Maja said...

Ja, jag ser din tomte : ) Tack för igår! Kram!

 
At 1 januari 2010 kl. 19:18, Anonymous Anonym said...

En fin årskrönika. Upp och ner som livet ser ut.

Hoppas att allt går väl med din graviditet denna gång.

Kram Annica

 
At 3 januari 2010 kl. 01:43, Blogger Linda said...

hej och grattis till graviditeten. :-) Härligt med en till liten! Hoppas att jul och nyår varit bra och att allt är bra med er! Kram

 
At 3 januari 2010 kl. 22:50, Anonymous lisa said...

åh va roligt att du e gravid, lycka till å grattis!

 
At 8 januari 2010 kl. 14:21, Anonymous S@ra said...

Grattis på födelsedagen!

Och graviditeten. Jag hoppades hett och innerligt att det var det tröttheten i november berodde på.

 
At 8 januari 2010 kl. 16:13, Blogger Jenny said...

Maja - kul att du ser honom :)

Annica - Jag håller själv tummarna. Är så mycket mer orolig denna gång. I vecka 12 levde den i alla fall. Nu ska jag vara i vecka 15 snart 16.

Linda - Vi har haft det skönt! Nu ska bara jag bli pigg igen.

Lisa - Nu hoppas jag på en liten tjej. Hur går det för dig i nya lägenheten?

Sara - Tack! Såg du på facebook? :) Jo tröttheten är bättre men det är nog så att man är trött när man har två rätt små barn att ta hand om.

 
At 9 januari 2010 kl. 10:14, Anonymous lisa said...

ja vi hoppas du få en liten tjej nu=)åh va mysigt!
Vi trivs bra här i nya lägenheten.

 

Skicka en kommentar

<< Home