tisdag, augusti 18, 2009

Vardag

Tisdag 18 augusti

Andra dagen på jobbet efter en veckas semester. Jag fick tre veckor och sedan var det jobb två veckor och så en vecka semester igen. Det var ganska skönt att få en mjukstart. Härligt med vardag igen. Vakna, klä på barn, åka till dagis, jobba, hämta barn, laga mat, bolibompa, natta barn och sedan sova själv.

På vår sista semestervecka besökte vi mumindalen i Finland. Jättemysigt ställe och vi hade kanonväder. Tyvärr var det ganska jobbiga tider för barnen, vi åt frukost på båten kl 05.00 och middagarna var efter 20.00 på kvällarna. Sebastian fick tyvärr feber så han sov bort mesta delen av mumindalen. Jag lägger upp bilder ikväll när jag kommer hem.

2 Comments:

At 18 augusti 2009 kl. 09:41, Anonymous Anonym said...

Jag gillar också vardagar. Barnen hade en toppendag på dagis igår och jag en på jobbet!

 
At 19 augusti 2009 kl. 07:55, Blogger Jenny said...

Tyvärr blev vardagen inte långvarig, dagis ringde och meddelade att S var sjuk. Vab halva dagen. Idag är han tillbaka, han var bara ledsen för en ny tand är på g. Dagis trodde han hade blåsor i munnen.

 

Skicka en kommentar

<< Home