fredag, juli 03, 2009

Sista dagen

Fredag 3 juli

Bara en halvdag innan min semester börjar. Har bara 3 veckor men så är det alltid när man jobbar på en ekonomiavdelning. Det är bokslut var 4 vecka och då måste jag vara här. Har bett om ledigt vecka 33 också så det blir 4 totalt men inte på raken. Kan vara skönt att jobba två veckor och sedan få en vecka till. Nästa vecka jobbar Jante så då är jag själv med killarna, vi ska göra dagsutflykter i Stockholm och bada om det är fint väder. Sedan har jag och Jante två veckor tillsammans där vi kommer bo på Öland en vecka.

6 Comments:

At 3 juli 2009 kl. 20:41, Anonymous Anonym said...

Vi går ockå omlott här hemma. Allt för att barnen ska få långledigt.

Jag har sex veckor semester i år (två veckor med fp) fast jag ska jobba en vecka mitt i.

Jag har aldrig varit på Öland men däremot Gotland. Hoppas ni får det härligt!

 
At 3 juli 2009 kl. 20:43, Anonymous Anonym said...

Och underbart med semester! Är du piggare nu?

 
At 4 juli 2009 kl. 09:18, Blogger Jenny said...

Jo jag är lite piggare nu, men sover gärna någon timme när jag kommer hem :) När jag kommer tillbaka ska jag berätta för chefen, känns lite jobbigt. Härligt med 6 veckor. Jag tar en vecka med fp och resten semester.

 
At 5 juli 2009 kl. 12:15, Blogger Un Vagabundo Por El Mundo said...

Skönt njut nu bara och hoppas att ni får underbar sommar med bara fint väder! Annars skickar jag lite sol från Tel Aviv puss hälsa familjen

 
At 8 juli 2009 kl. 20:29, Anonymous lisa said...

den stranden jag skrev om där var torparängen i norrviken.

 
At 9 juli 2009 kl. 08:55, Anonymous Maja said...

Vad gör ni nu på semestern? Hoppas ni har det bra! Kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home