torsdag, juni 19, 2008

Bort med stygnen

Onsdag 18 juni

Tandläkaren såg direkt att jag var rejält svullen och trodde inte först att han skulle komma åt för att ta bort stygnen i munnen. Skönt att det gick utan bedövning, han fick upp munnen så pass mycket att han fick in en sax. Gud det där lät lite skumt...jaja ni förstår. Jag hade såklart fått en infektion så en till kur med penicillin. Ska tillbaka nästa vecka och visa upp mig. De vill ha koll på infektionen och svullnaden innan de stänger för semester.

Mamma passade killarna medans jag var hos tandis. Vi möttes upp på fältöversten och tog en lunch på Donken. Jag passade även på att besöka Jante på jobbet för första gången. När vi kom hem gick vi alla och la oss för att sova middag (ink jag). Jag vaknade av telefonen halv 4 och då sov killarna fortfarande. Väckte upp dom och stack till Maxi där vi mötte upp Åsa och Samuel för att handla mat inför midsommar. Vi ska fira tillsammans med familjen Ericsson och då är det bra att shoppa ihop. Jag och Åsa har shoppat mat tillsammas ett antal gånger nu, trevligt att ha någon att prata med när man handlar mat.