onsdag, december 05, 2007

Barnens djungel

Lördag 3 november
Min kusin Thomas sov hos oss i natt. Vi bestämde oss för att åka till barnens djungel. Det är ett lekland för barn. Sebastian som bara är 9 månader älskar att sitta i bollhavet. Thomas som är 9 år tycker det är skoj att hoppa i hoppborgen. Efter besöket åkte vi till McDonalds och åt middag.

Sebastian åkter kana

Sebastian älskar bollhavet, fötterna sprattlar :)

Min söta kusin Thomas och Sebastian

Vi brukar inte ta pomes till Alexander utan frukt, men idag när Thomas var med
fick han pommes och ketchup. Han lärde sig dippa på en gång.

2 Comments:

At 7 december 2007 kl. 16:06, Anonymous Anonym said...

Roligt dom ser ut att ha! Synd att vi inte har ngt sånt här. Jag har lämnat en utmaning till dig på min blogg. Trevlig helg! Kram Annica

 
At 11 april 2008 kl. 17:46, Blogger Unknown said...

Hej Jenny
Alltid kul att barn som trivs på Barnens Djungel. Jag heter Pontus och driver Barnens Djungel.
Jag skulle vilja fråga om jag, med din tillåtelse, kan få använda någon av bilderna till en eventuellt kommande broschyr. Blir en bild av många andra.
Djungelhälsningar / pontus@barnensdjungel.se

 

Skicka en kommentar

<< Home