söndag, oktober 28, 2007

Kalas

Lördag 6 oktober

Idag kom många hit för att fira Alexanders 2-års dag. Han fyller inte idag utan imorgon men vi har delat upp hans firande på 2 dagar. Vi bor inte så stort så alla skulle inte få plats. De som firade Alexander var; hans mormor och morfar, morbror, moster, hans farmor och farfar, farbror och kusin Daniel, min mormor, min farmor och farfar, Tina och Emelie, en kusin till Jante, Maja, Fredrik och Olivia, Karin och Mattias, Malin, Daniel och Esmeralda. Alexander fick jättefina saker och massa nya kläder bla en jättefin tröja från molo.

Alexanders fina Nalle Puh tårta

Akta håret! Han var bra nära ett tag, tillslut fick jag blåsa ut ljusen.




Många fina presenter

Daniel med Esmeralda och Jante och Sebastian

Fredrik och Olivia

Min guddotter Esmeralda

2 Comments:

At 30 oktober 2007 kl. 13:34, Anonymous Anonym said...

GRATTIS Alexander!! Och vilken fin tårta!! Vi ska ha 2-årskalas på söndag. Dom är lika gamla våra prinsar! Kram Annica

 
At 6 november 2007 kl. 23:46, Anonymous Anonym said...

satt och sökte lite på hällnäs på nätet och vips så hittade jag din blogg!
Det är jag..toastmastern från nettan och puttes bröllop!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home