onsdag, januari 17, 2007

Julafton

Söndag 24 december

I år bestämde vi oss att ha julen hemma hos oss, skönt att slippa åka iväg med Alexander, paket och stora magen. Vi gjorde inte all mat själva heller utan våra föräldrar tog med sig mat. Eftersom jag får jobbiga ligamentsmärtor ganska ofta och måste lägga mig med vetekudden i sängen känns det skönt att bara vara hemma. Jag slapp få ont och det blev en lyckad dag, trist bara att det inte kom någon snö. Min lillebror Micke var tomte för Alexander, han blev inte rädd utan var ganska intresserad av tomten. Vi var precis lagom många här, alla fick plats att sitta vid maten och det blev inte så rörigt när vi delade ut klapparna. Alexander fick jättemånga paket, både kläder och saker. Vi fick pengar av våra föräldrar, det behövs verkligen.



Min pappa, Alexander och min syster.

Lillebror fick vara tomte i år.

Alexander fick så många fina julklappar, nästa jul är vi fyra i familjen :)