onsdag, november 15, 2006

Med Ann-Sofie och Teddie en heldag

Torsdag 9 november

Jag hämtade Ann-Sofie och Teddie i Väsby idag, det var något strul med tågen. Vi passade på att äta lunch i Väsby centrum, skönt att vi bara hade ett barn. Jante började skolan lite senare idag så han var hemma med Alexander. Vi åt lunch på ett nytt ställe (Subway) tyvärr tog jag en sallad och det var inte alls någon höjdare. Vi åkte till Sollentuna för att gå på Öppnis med barnen, vi hann till sången och det var inte alls mycket barn där. Alexander kan inte sitta still en sekund när vi sjunger utan kryper runt och ska ta andras nappar mm. Jag känner att jag börjar bli ganska stor och har ofta ligamentsmärtor i magen, så det är jobbigt att jaga efter honom. Vi tog en promenad till Stinsen efter sången för att kolla in några nyöppnade barnbutiker. Jag köpte två pyjamaser och två tröjor billigt. Jag och Ann-Sofie bestämde att hon och Teddie skulle äta middag med mig och Alexander (Jante jobbar kväll igen.) Ann-Sofie lagade en jättegod köttfärsås som Alexander åt väldigt mycket av. Det var en jättemysig heldag med en supergullig kompis. Jag är så glad att vi har träffats igen efter ca 9 år, vi har ju inte träffats efter högstadiet.


Teddie och Alexander leker bra med varandra

1 Comments:

At 17 november 2006 kl. 09:22, Anonymous Anonym said...

Vad gulligt du skriver! Jag är också jätteglad att vi har börjat umgås igen å jag hoppas att dina ligamentssmärtor inte blir värre iaf.... Kram på er allihop!

 

Skicka en kommentar

<< Home