tisdag, oktober 06, 2009

Jobbigt

Tisdag 6 oktober

Jag blev så glad igår för tre paket från utlandet hade kommit. Jag väntade på både kossor och en födelsedagspresent till Alexander. Jag åkte till Ica och hämtade paketen, två jättestora och ett litet. På kvällen innan jag skulle sova öppnade jag alla tre i sängen, glad som ett barn på julafton. När jag kommer till det sista som bör innehålla en ko, en ovanlig som är svår att få tag i så är det inte en ko utan ett hundhuvud i porslin. Neeej! Vad jobbigt! Nu måste jag skicka tillbaka och vänta jättelänge på mitt paket och det kan ju vara någon annan som fått mitt. Visst borde jag få rabatt?

Idag kommer mäklaren till oss och fotar för ev sälja vår fina lägenhet. Jag stände som en galning igår och även imorse. Hoppas det kan vara lika fint till i helgen när vi ska ha kalas igen. Imorgon fyller ju Alexander fyra år, jag funderar på om jag ska baka en liten tårta och äta en tårtfrukost med barnen innan dagis.

Just det, idag är det Jenny dagen, grattis till mig som har namnsdag!

2 Comments:

At 6 oktober 2009 kl. 11:22, Anonymous malin said...

Grattis Jenny på din dag!

 
At 7 oktober 2009 kl. 16:33, Anonymous C said...

Grattis på namnsdagen! i efterkostt såklart :P Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home