torsdag, september 24, 2009

Mer kossor

Torsdag 24 september

Min sista arbetsdag denna vecka. Har ju fått mammaledigt varje fredag hela september, men nu är det redan sista lediga fredagen. Det har verkligen varit lyxigt att få en extra ledig dag med barnen.

Nu har jag budat hem 5 nya kossor till min parad. I tisdags pratade de på P3 Christer om olika samlingar. Jag mailade in och berättade om mina kossor och efter ett tag berättade de om min samling. Vill ni se bilder på mina kor? Jag funderade på ha veckans kossa och lägga upp en bild. Ni kanske tycker det är helt ointressant. Nu har jag vunnit en auktion på en ko som jag har suktat efter länge.

Denna kommer snart hem till min samling

4 Comments:

At 24 september 2009 kl. 10:37, Anonymous Anonym said...

En ledig vardag med barnen är verkligen lyxigt. Det är värt det trots mindre pengar tycker jag. Det är lättare att njuta av tiden med barnen på en vardag än på helgen då så mycket annat ska hända.

Jag vill gärna se dina kossor! Och klart ni behöver hus så du får plats med din samling;)

Jag är själv ingen samlare men min mamma samlar på katter.

 
At 24 september 2009 kl. 13:38, Blogger Un Vagabundo Por El Mundo said...

YO go girl with the cows!!!!!!!!!
Öppna ett café museum sen med alla kossor =)))

 
At 27 september 2009 kl. 00:13, Anonymous S@ra said...

Hur många har du?!

 
At 30 september 2009 kl. 10:53, Blogger Jenny said...

Annica - Trist att september gick så fort. Ev tar jag ut en dag i veckan i feb nästa år. Eller i dec nu i år. Jag fixar bilder på mina kor :)

Sandra - När jag blir rik ska jag fixa ett café med koutställning.

Sara - Jag vet inte hur många det är, ska hem och räkna ikväll.

 

Skicka en kommentar

<< Home