tisdag, mars 16, 2010

Hemlis

Tisdag 16 mars

På torsdag ska jag på ett till ultraljud, mest för att få det inspelat på dvd. Det fick jag med både Alexander och Sebastian så denna plutt ska också få det. Det kostar 700 kronor men det är det värt tycker jag. Jag ska även passa på att fråga om könet igen. Nu kommer jag ju vara i vecka 26 så då borde väl de se rätt? Jag kommer på torsdag avslöja vad det är för sort, nu är det så många som fått reda på det så det känns inte som en hemlis längre. Ni som inte vet, vad tror ni?

8 Comments:

At 16 mars 2010 kl. 08:30, Anonymous Anonym said...

En pojke. Annars skulle du ha köpt en rosa klänning;)

Såg de inte säkert sist ni var på UL?

 
At 16 mars 2010 kl. 08:36, Blogger Jenny said...

Annica - Hon sa att hon såg vad det var för kön, hon brukade inte ha fel men jag känner mig osäker. På torsdag får du veta :)

 
At 16 mars 2010 kl. 08:44, Anonymous Anonym said...

Spännande!

 
At 16 mars 2010 kl. 09:11, Blogger Anna/Kioskis said...

Jaså, ni som skulle hålla det hemligt! ;) Jag som för en gångs skull inte tjatat utan respekterat att någon inte vill avslöja... haha! Jag tror på en liten flicka denna gång!

 
At 17 mars 2010 kl. 07:40, Anonymous Anonym said...

Jag visste väl att du inte slkulle kunna hålla det hemligt hela vägen!!!! kramar

 
At 17 mars 2010 kl. 08:31, Blogger Jenny said...

Anna - Ja vi skulle hålla det hemligt men nu har jag berättat för så många. Vill du inte veta så får du låta bli att läsa :)

Anonym - vem är du?

 
At 17 mars 2010 kl. 08:32, Anonymous linda(antous mamma) said...

jag vill veta!!jag vet inte själv vad jag får:-)

 
At 17 mars 2010 kl. 10:41, Anonymous Anonym said...

Hej Jenny,

Jättegrattis till er tredje! Är inne och läser ibland. Lycka till med allt! Kram Helena

 

Skicka en kommentar

<< Home